sâmbătă, 30 mai 2020

blue airplane photos


Pe 16 martie 2020 intram în lock-down și la acel moment am simțit cum îmi fuge pământul de sub picioare, pentru că pe 24 martie urma să am ...... cu 40 de persoane, dintre care multe imi trimiseră un mesaj de "La multi ani" in avans.

 

Aveam două variante: să returnez banii sau să regândesc ....... în varianta on-line. Am ales, bineînțeles, cea de-a doua variantă.

 

Pentru mine partea bună a pandemiei a fost că am schimbat modelul de business pe prezență on-line, ceea ce mi-a permis să ajung la persoane care altfel nu ar fi avut cum să intre în contact cu informația pe care o prezint.

 

Deși interacțiunea pe zoom are și ea energia ei, în toți acești doi ani mi-a lipsit interacțiunea cu publicul din sală.

 

Așteptarea a luat sfârșit!

 

Pe 24 iunie, dincolo de București, particip la lansarea unui program de training, mentoring și coaching numit :


. Am colaborat la crearea acestui program alături de, inițiatoare și coordonatoarea proiectului și alți "6" experți pe domeniile vânzări, marketing, finanțe, echipă, procese, leadership.

 

Click aici pentru detalii și înscriere.

 

Evenimentul începe la ora 18.00 AM și pe parcursul celor 3 ore vei avea parte de informații, energie și posibilitatea de a cunoaște alți oameni de succes cu care să colaborezi.

 

Prezentarea mea va fi despre cum să te simți împlinit(ă) pe traseul tău către succes.

 

Pentru că faci parte din comunitatea , beneficiezi de o reducere de 2% a biletului, discount pe care îl primești prin afiliere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu