5 ponturi de a intra pe piaţa
fotografilor de nuntă
1.
Realizarea unui portofoliu de fotografii
Portofoliul
unui fotograf este foarte important; practic clienţii aleg un fotograf, după
portofoliul acestuia şi de asemenea, preţul unui contract este dat de calitatea
portofoliului. De obicei, fotografii îşi prezintă doar o selecţie a celor mai
bune fotografii realizate, dar e bine ca înaintea semnării unui contract,
clientul să vadă cum e fotografiată o întreagă nuntă. Portofoliul poate fi
prezentat pe blogul personal, pe o pagina de facebook, pe dvd-uri care pot fi
împărţite la târgurile de nunţi sau în albume printate.
2. Fă
vizibil portofoliul de fotografii
E foarte
important să îţi faci vizibil portofoliul. Cu cât mai multe persoane targhetate
îţi văd portofoliul, cu atât îţi creşte numărul de potenţialii clienţi.
Facebook e o sursă foarte bună şi gratuită de aţi face vizibil portofoliul de
fotografii. Participarea la târgurile de nunţi este de asemenea este foarte
importantă, dar pe de altă parte şi foarte costisitoare
3.
Antrenamentul pentru fiecare sedinţă de fotografii
Asemeni
unui alergator la concursuri, putem face o paralelă şi să considerăm
fotografierea unei nunţi ca un concurs de a realiza contracte noi; fiind un
concurs, evident avem nevoie de mult antrenament. Trebuie să ţinem cont şi de
faptul că la o nuntă , într-o zi, se pot realiza mult peste 1000 de fotografii,
ceea ce înseamnă că e nevoie de mult antrenament.
4. Studiu
intens
Pentru a
ieşi în evidenţă în faţa altor fotografi e foarte important un studio de piaţă
şi de ce nu, o continuă perfecţionare. Sursele de inspiraţie pot veni chiar de
la alţi fotografi sau de ce nu, chiar de la concurenta.
5. Un
client poate aduce alţi 10 clienţi
Un client
mulţumit îţi poate aduce alţi clieţi, dar în acelaşi timp, un client nemulţumit
îţi poate face reclamă proastă.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu